Pages

11 November 2011

Teman Senang...Teman Susah....

I must be woke up on the wrong side of the bed (eh...ada katil ker??) haha...tade angin tade ribut tetibe buang tebiat type entry keke....
Pagi neh cilok satu kotak choco milk milik AreZuera plus sebiji green epal yg dibeli seminggu yg lalu tuk breakfast...gler ar diet kunun...pasni gigit jari pk nk makan pe lagi since cikgu AreZuera tade sebab kena menunaikan tgjwb di hari sabtu kat sek aisshhhh....
Eee...awat payah benar nk type neh...klu chatting bukan men mencurah2 g ayat kuar...nmpk sgt tkde bakat mengarang ayat huhu T_T
Japs, tukar lagu kpop yg rancak skit.................umph, bru dtg idea haha
Owk nk cter pasal kawan..kawan mmg ramai...tak terkire.....tp dalam ramai2 tu bp kerat sgt yg boleh diarap??? Bak kata pepatah, teman senang mudah dicari, teman susah....erm lu pkla sendri kuikuikui~
Ada satu spesies neh hy ingat kite once dier dalam kesusahan, dilema or keseorangan...ktla teman dunia akhirat time tu kununla kan.....sume nk menyendeng ngan kite...ibarat klu kite tade malap ar dunia dier. Tp bla dier senang.. "Eh, ko sape erk??" Wah3...byk cantik tumit ko smp luper diri bagai... Bukan nk mengungkit, tp agak2la kan...sok2 ko susah aku gak yg ko cari...jgn buat org len terasa hati~
Time aku susah, seboleh mgkn aku usaha settle sendiri...(tp adala masa2 org lain jg diperlukan huhu T_T ) Luaran mgkn nmpk owk jer...gua tade hal...tp dalam hati de taman taw! Jiwang siot, cam Awie dalam Sembilu...sejak bla plak aku hafal dialog cter melayu neh??? Ni sume gara2 aku bc blog Cik Epal la neh haha
Pointnya, jgnla ingat org time susah jer...biarlah ada balancingnye. Tp klu ko rasa ko bahagia ngan perangai cenggitu...aku doakan all the best la erk~ Sebab aku ada org lain gak, cam cik KeCiL , Budak JakUn aka cik go3 dll yg rasanya deme tak layan blog2 neh haha...

* To cik KeCiL & Budak JakUn hehe...klu tersilap kata terkasar bahasa...fhm2 sendrila yer...kdg2 jiwa neh kacau...so, nasib korunkla haha...

8 comments:

I am muslims~ said...

lenkali pakai filter sblm berkata2...kecik ht taw! wakaka......ko pandai marah? kelaka jerk!

Anonymous said...

yup, betul tu :)

rieyzajunkisshi said...

oit, jgn men2 k....diam2 berapi tau! semampu bleh aku cuba tahan tau~ tp kadang2 bleh hilang sabar jgk...jgn lebih2 udah....ada limit k~ ko pk ko py kecik ati jer...hati aku yg da mmg kecik pe cer??? kuikuikui~ pendek kate, don't play2 too much :p
n sebab masih bersabar la aku tak hayun periuk & lesung batu k... kire baek gakla aku mwahahaha...aduh sakit perut T_T

Shiela Rahim said...

blog sAYA kna malwareeeeeeeeeee tensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

rieyzajunkisshi said...

aiyark, don't spread it to me!

Shiela Rahim said...

sharing is caring ~~

Shiela Rahim said...
This comment has been removed by the author.
rieyzajunkisshi said...

yg tu i tak rela k :p