Pages

09 May 2014

OMG

It's weird but it's true....
Ever since I declared my new relationship with my M, I've noticed a few changes in my life
I rasa lebih confident although I sering hilang kawalan aka lupa diri...& done something which I x pernah buat while I'm with my G.....
Compared while still being with my G..I'm more well behaved, always stick to the rules & xdela nk buat kerja gler macam I ngan my M sekarang...
Wonder why la kan.....??

Is it because my M masih hot stuff??
Is it because my M much more stunning & handsome???
Or is it because my M mmg dilahirkan dengan cukup sifat yang cukup mempersonakan???
If not, how come I boleh tergoda kan??
Before I decided nak cuba try test berhubungan dengan my M, puas I bertanya sana sini...
All the feedback were positive, that's why I pun terjebak haha
Now, after I experience it myself...I rasa I buat keputusan yang bijak keke~
Despite all those perubahan as I stated above...I think tu semua membuktikan bahawa ada keserasian antara kami mwahaahaaa
Now I yakin our relationship will last forever lalaalalaaaaaa~
Forever tuh yang tak tahan...mcm la tak kenal I neh spesies mudah tergoda hak3
I harap I won't get any love letter because of you my M....muaaaahhhssss (>_<)v

No comments: